OCI-koppelingen

AKB biedt klanten de mogelijkheid tot het werken met OCI-koppelingen via een eigen klantportal: www.assortimentengids.nl. Binnen deze beveiligde omgeving heeft de gebruiker uitsluitend toegang tot onze webshop. In samenspraak met een van onze salesprofessionals kan toegang worden verleend tot een specifiek, op maat samengesteld assortiment. Uiteraard zijn zowel uw persoonlijke condities als de actuele voorraadstatus van artikelen real-time zichtbaar.

Hoe werkt het?

De Open Catalog Interface (OCI) is een koppeling tussen onze AKB-webshop en het ERP-systeem van uw organisatie. Via een unieke link vanuit uw ERP-systeem krijgt u direct toegang tot onze webshop, waar u eenvoudig producten kunt zoeken en bestellen. Na het vullen van de winkelwagen wordt de bestelling automatisch overgenomen in uw eigen ERP-systeem. U beschikt direct over de inkooporder, die u met één klik via onze webshop naar ons kunt verzenden.

Voordelen van een OCI-koppeling:

  • Tijdsbesparing en efficiëntie in het bestelproces
  • Altijd inzicht in actuele prijs-, voorraad- en assortimentsgegevens
  • Minder foutgevoelig bestellen door de automatische overdracht van gegevens
  • Volledige integratie met uw bestaande ERP-omgeving

Wilt u  meer weten over de mogelijkheden of een koppeling laten inrichten? Onze salesprofessionals denken graag met u mee. Neem gerust contact met ons op via telefoon, e-mail of het contactformulier op onze webshop.

Altijd op de hoogte? Meld u aan voor onze nieuwsbrief
of volg ons via